2004-10-29 18:10:46尚未設定

新界遊

之前個網頁closed 左,跟住到我部電腦壞左,so 宜家先補返日記.

22~10~04
公眾假期,一早起身出沙田拜山,下午同媽媽返屯門睇<聾鳳鬥>,好高興我媽媽成日肯同我睇戲,佢喜歡睇華仔,我喜歡sammi,相得益障.
其實套戲個concept ok,but整體上冇咩野好睇,唯獨有一兩幕幾感動,連我都想哭出來wor~!!果part 值返好多分.
晚上再同壽星仔嘉輝食火wore~!我地約早左準備d 野,一開波我地就玩lei埋,食野時都好多get位.then再玩game .有大電視~~估聲~~以俄傳俄~~吉廁子筒
大get 位:
亞娜的"係咩"
想con 嘉輝,大家用9力2虎之力台佢埋柱度,我見到有隻昆蟲在柱上,即大叫有隻野ar~大家2 話不說的放手,佢就躂在地上,爆笑!

23~10~04
早上同teen 彼goal團友bbq,我一星期內2次打邊爐,2 次bbq,勁~!!
燒完大家一齊玩game,玩左好多個game,夕妍教大家玩的新game"私奔"都幾好,第一次覺得佢有貢獻.
再接但團時間去中大,我第一次去ja~!中大真係好大下~~
先上綺妮的hall,果然漂亮,再看大馬果個hall,有點比下去..(住hall其實可以好開心!!)
在伯宿開團,彼此分享,幾特別,感覺不錯~~
晚飯食中菜,水準尚可~~back to tuen mun~!
咁就出左成日街了..

24~10~04
部隊旅行,去荃灣曹公潭,小六去過,宜家靚左好多,10人一間房,食飯5送一湯,設施齊全,係o camp 好地方~~!!
全部自由活動,上午玩滾軸溜冰,要戴好多保護設備,花左3~4個字戴,又難control wor~!仲難過踩冰,唔enjoy~!!
下午玩高空繩網,好多人一齊玩,初時有d 驚同覺得難,玩完就覺得不外如事ja~!放膽就ok 了.(玩這些挑戰自我gei野最緊要係互相鼓勵ar)
玩完想去k 房唱k,文傑唱左一首,就夠鐘了,3點幾散,都好似唔夠盡興.