2004-10-18 23:43:38尚未設定

出生在1985年的21世紀少年

A Meaningful and Happy Brithday!!

星期六,先有alan 請食lunch!感謝你百忙中抽空率先約我,thx!

星期日約了7a同學仔bbq
先多謝霸爐組及買食物組,再謝謝亞翹專登接我去沙灘!
到了沙灘,hea左陣,等齊人就開始燒.
謝過當晚特別嘉賓---miss wong 同bb的來臨,thx~!好surprise ar!!
多謝miss wong 的禮物,是halloween 面具,好好玩,第一次收到老師送的禮物,特別!

~~遊戲時間,主持人有翹,gary,嘉輝,感謝你地為我傾到三更半夜,攪盡腦汁,勁!
1.crazy重組句子,玩得人多的我,唉!唔識ar~~太難了,好彩亞好幫ja~!
2.將獎門人的"唔係ar wa,咁鬼易"改做,"林溢勝,咁鬼賤",虧你地諗到.
我+曼曼+karman +學文 vs 竺+河童+娜+好好,玩左好多round,有d 好好笑!仲好三級tim!
3.獎門人扮聲,好難扮ar~!
4.pat 撞pat,竺係無人能及的,我技術性擊倒娜,但也比大pat 好撞到扒街,笑!
5.用鉛筆插水袋,要小心ar~!
大家狂歡後,輸左的我組要食屎(朱古力香蕉ja)~~好味!
~~蹂躪我的時候:比人happy corner~~笑!
一條有麥樂雞醬的底褲,要我用舌頭"lam" d 醬!好絕!

~~禮物時間:有靚頸鏈+靚頸巾+thomas 垃圾桶~~好襯我ga~!!
presented by 亞翹,亞娜,亞好,學文,嘉輝,亞竺. 好多謝你地的精心挑選!
黑色膠帶跳字錶~~完全係exactly我鍾意果d 系列,獨具慧眼!
presented by 河童,gary,嘉敏,曼曼,alan,....其實仲有冇?thx all of you
~~之後我同大家玩左猜畫,好少時間,唔夠盡興,下次again~!
~~各自歸家,踏入12點,多謝大家的sms與來電~~~非常意外~!

到了monday,上左一堂,收到曉茵的禮物,是thomas鐘,多謝你特登搵我比我ar!!
lunch 同poly同學仔去hall果個common area打邊爐.
先多謝買野食的和準備開爐的,唔該晒~!

出席的同學仔比我預計多好多ar,謝過每一個來同我慶祝的同學~~有jess,vanice,陳婉,亞草,rayanne,maggie,jennifer,doris~~當然唔少得我地飲食9 男女la~~(我),爽爽,波波,jacob,sunny,sugar,沙拉,polly,alvin,共17個ar~~我好榮幸呢!
食飽後還有birthday cake,真勞煩波波同爽行開準備,雖然知道,但都好感謝!
至於禮物方面~~好多items ar~!!有halloween玩具,相簿,月曆,電話座,褸,頸巾,螢光筆,mouse pad,真多謝飲食9 男女,especially sugar la~!!
之後我地拍照,玩旦糕,食梨.......散左之後,我同sugar上左一個ex-co房hea,我同佢雖然唔熟,但第一次去poly hall都想feel 下hall 生活呢!
今次係我地班第一次活動,真係好開心咁快有這進度,希望日後會keep住有gathering la~!我都希望同大家能建立出友誼來的~~~
總之多謝晒~~笑

晚上,約了家佩and 傑佬食飯,辛苦了有少少病的佩,and特登出來的傑佬.
傑佬請,謝謝~!再謝你的十架頸鏈.
多謝家佩的靚頸巾,今年收到3 條頸巾了,這個冬天會天暖.anyway,thx

還要多謝來電的fan 同殷蒨,亞聲就,....我講先記得gei~!仲有綺妮的icq and 卉妍的sms !!

今年生日是很特別的,一方面我同中學同學keep得好好,同之前一樣咁close,咁arm 玩,另一方面我認識了一班新同學,慢慢開始熟,大家都對人好好,我有這兩圈朋友真係好滿足,不勝感激,感謝主~~~~!!