2004-10-14 19:01:29尚未設定

心淡

從前你只懂得不斷帶給身邊的人麻煩
但我每一次都冇諗過置之不理

從前我所做的,今日終於知道嚴重性了
我鼓起少少勇氣,得到一個清楚的答案,估唔到你宜家都仲咁介懷
我知你有理由介意,但為何只是選擇我一個,我都好介意

從此以後,大家將成為陌路人了
對我來說雖算不上大損失,但始終內心是不好受的
一個從來只會諗別人點錯,而不知自己也有錯的人
又贏了一杖.
因為你經常變化的喜惡,常令大家難做
我真係好想恨恨的教訓你,但這樣對大家都唔好,只會兩敗俱傷

但好想你知道,其實真的想過在那天突然出現
不過怕會掃你興,攪到你冇mood仲衰先冇咁做
如果知道你這聚會咁關鍵,我一定會做d野
時間果真不可倒流............