2006-01-11 11:04:58

到我發惡夢

琴晚到我發惡夢。

1.搭巴士,無端端心諗架車會失事,點知去到一個裡似西隧口鮋場境,架巴士椗彎時真係衝左落海(個感覺都幾刺激),之後我上水落水多次,但係都搵唔番我鮋手提電腦同手機,想放棄,走左上山,又發現個「海」原來係類似大漁塘鮋物體,「係啊,可以釣魚咖」身邊有聲音如是說……

2.鏡頭一轉我一個人番左屋企,諗住熄晒燈出門口,臨出門口時突然俾件物體係後面推一推,「唔通有鬼?」一擰轉頭,發覺全部房燈俾人開番晒!我番入去逐一熄番,但係一擰轉頭又俾人開番晒……跟住諗住衝入自己房,點知有舊物體阻住左對門。「屌xx母!」我大聲嗌入去。

我就係俾自己哩句「x你老x!」整醒左。





柴柴,我覺得我個惡夢惡過你個好多,嗚嗚嗚…

下一篇:五月廿三日