2006-07-10 16:20:33Miaos

[ц【㈠承~@ぃせひつ堅強

琴晚區為左去中大踢波<整親隻腳の..
我當時都束手無策...還與他吵暸起來 我真繫有D五明區嘎心究竟唸緊D咩.
好多野都中意收埋收埋.區中意自己去承受D野,>
但我就偏偏五想區幹呃..


終しせ:[包石膏]

一週年Le.


好開心果日丹姐同文區同我地興祝呃.重請我地去[大碗粥]
好好好好食呃.!又五會太貴..哈哈<謝謝妳們暸.~

但.,今天又來暸一個噩耗.~
我期末攷試.~
令人不堪設想~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~

下一篇:_乾枯