2019-06-11 12:26:05Meow

我在努力..寶貝



2019.06.11 我的家鄉





寶貝..我看到你在互聯網..我希望不會耽誤妳的上班時間...我翻譯了..希望我的意思不會被誤解

寶貝,謝謝你的忠誠。 你已經表明你是一個真正的朋友,並且愛你的承諾。 有時候距離很痛,但儘管如此,在最黑暗的時刻,你從未改變過我。
Baby, thanks for your loyalty. You've shown that you're a true friend and lover through your commitment. Sometimes the distance hurts but despite that, you never changed on me through my darkest times.

我唯一的願望就是和你一起度過餘生
My only wish is to spend the rest of my life with you

寶貝,你有一顆善良的心,這就是為什麼壞事不能降臨到你身上的原因
Baby, you have a good heart and it's the reason why bad things can't befall you

我不能說你是個壞人。 你還沒有表現出來。 大多數人都貪婪,只為自己而出,但那不是你
I can't say you're a bad person. You have not shown it in way. Most people are greedy and only out for themselves  but that's not you

好的寶貝。 晚安 - 我已經想念你了
Okay baby. Good night - I miss you already

love Morris
我要回應(本篇僅限會員/好友回應,請先登入)
Meow 2019-06-11 19:18:28

The distance is really painful
I can't touch you
Without your temperature
How strong do I need