2019-04-24 15:36:59Meow

Goodbye - Sophie Zelmani


聽歌

蘇菲·珊曼妮 再見

Goodbye
I told you once, I did
Of there you taught me how
It was never in my believes
I'd ever learn to say goodbye
How do you say goodbye?
How do you get free?
I tried to say goodbye
But you're still here with me
If you say you never were here
That you never been seen
I wonder where we'd stand
If you would've stayed in my dreams
You should have stayed in my dreams
You should have made it stop
'Cause you were just a dream
Since I have given up
How do you say goodbye?
How do you get free?
I tried to say goodbye
But you're still here with me
How do you say goodbye?
How do you get free?
I tried to say goodbye
But you're still here with me

我告訴過你一次,我做到了
在那裡你教我如何
我從來沒有相信過
我會學會說再見
怎麼說再見?
你如何獲得免費?
我試著說再見
但是你還和我在一起
如果你說你從未來過這裡
你從未見過
我想知道我們的立場
如果你會留在我的夢中
你應該留在我的夢中
你應該讓它停下來
因為你只是一個夢
因為我已經放棄了
怎麼說再見?
你如何獲得免費?
我試著說再見
但是你還和我在一起
怎麼說再見?
你如何獲得免費?
我試著說再見
但是你還和我在一起

Goodbye
我要回應(本篇僅限會員/好友回應,請先登入)