2019-04-15 15:33:11Meow

何去何從...



圖片來自好友相簿


我真的想
在一段感情中我可以不要那麼專注與依賴
終究不快樂的是自己
很容易開心更容易悲傷

也許忙碌的工作更適合我
也許跟老闆離開家鄉開創一個新的事業
巴里島....養老 ?

談情...太傷人
我能放棄嗎 ??
這一段不會有結果的戀情...

說好的...如果不能在一起
就成為最親密的好朋友
一個安慰與欺騙的理由
想像與文字總是美化了現實

讓心慢慢平靜....
思考
不想再逃避了
我要回應(本篇僅限會員/好友回應,請先登入)
Meow 2019-04-17 13:53:27

Baby, good morning.
how are you doing today
I hope that your situation does not affect the work output.
You answered every question I wanted to ask.
Baby, do you have a good meal?

Baby, I am doing better today.
Does the doctor let you skip the lunch?
Baby, you should at least try something nutritious when you go home.

When life is not good, it is a long vacation given by God. At this time, you should enjoy your holiday. Suddenly one day of the holiday is over, when the time comes to work, life really begins and begins.
You are my favorite 喵
Morris