2018-12-11 13:02:01Meow

我該相信你嗎?



I lose confidence in you
Maybe you really lost the network
I don't know if I want to continue.
This love has no ending
Maybe we only need each other
Because of loneliness... our heart is too lonely.
 
You said:
Baby, I really know your heart. I will feel when you miss me.
Sorry, I stole your happiness these few days. You are going to do your business - we will talk later
I like the song you share. To my surprise, you don't know English, but you found the best song.
 
When I started crying... your message appeared... at the least suitable time...
Should I believe in you?

我對你失去信心
也許你真的失去了網絡
我不知道我是否想繼續。
這種愛沒有結局
也許我們只需要彼此
因為寂寞......我們的心太孤單了。
 
你說:
寶貝,我真的知道你的心。 當你想念我的時候我會感覺到的。
對不起,這幾天我偷走了你的快樂。 你將開展業務 - 我們稍後會談
我喜歡你分享的歌。 令我驚訝的是,你不懂英語,但你找到了最好的歌。
 
當我開始哭泣......你的消息出現了...在最不合適的時間......
我應該相信你嗎?


我要回應(本篇僅限會員/好友回應,請先登入)