2018-07-20 16:19:31Meow

I don't want to miss you every day.



Baby....Do you have enough sleep? I know that in addition to Internet instability or other reasons, you will definitely send a message. You know I will wait, I like your thoughtfulness. But I hope that you have enough rest time. This is the most important thing for me.
If you don't have enough time to go to work, don't force a message. You know I will be here forever. When I want to talk to you, I will leave a message.
You know that I have always missed you. Our love is closely linked. We are not young people. Taking care of yourself is the best gift for each other, especially when we can't meet now! My baby... you are always alone. I really hope that there is a miracle that changes everything.
I don't want to miss you every day.



寶貝....你有足夠的睡眠嗎? 我知道除了互聯網不穩定或其他原因外,你一定會發一條消息。 你知道我會等,我喜歡你的體貼。 但我希望你有足夠的休息時間。 這對我來說是最重要的。
如果您沒有足夠的時間去上班,請不要強制發送消息。 你知道我會永遠在這裡。 當我想跟你說話時,我會留言。
你知道我一直都很想念你。 我們的愛情緊密相連。 我們不是年輕人。 照顧好自己是彼此最好的禮物,特別是當我們現在不能見面時! 我的寶貝......你總是獨自一人。 我真的希望有一個改變一切的奇蹟。
我不想每天都想念你。
我要回應(本篇僅限會員/好友回應,請先登入)