2018-05-24 08:55:46Meow

我一直都在。I am always here.


親愛的寶貝
我們沒有太多時間,寶貝...這是一個過渡時期。 我想你。 我總是看你的照片,並告訴自己,你正在努力工作,你必須耐心等待。
我們很幸運,我們可以互相支持。 無論未來,至少你的生活會逐漸穩定。 這是我對你最大的希望和真誠的愛
我們無法控制人與人之間的關係,但我們需要為我們的生活和我們的孩子負責。 我認為這是我們共同的目標。
我們必須為我們的孩子製定一套完美的規則。 我們所做的一切都會影響孩子的個性發展。
我愛你寶貝,但我們需要更多的智慧來面對所有的事情。 因為這會影響瑪麗莎的未來。 我會盡我所能與你一起度過這段時光。 如果我們沒有時間溝通,你必須相信我的心不會改變。
我應該睡覺了。 晚安。
莫里斯.2018/05/24  20:47

Dear baby
We don't have much time, baby... It's a transitional period. I miss you. I always look at your photos and tell myself that you are working hard and you have to wait patiently.
We are fortunate that we can support each other. No matter the future, at least your life will gradually stabilize. This is my greatest hope and sincere love for you
We cannot control the relationship between people, but we need to be responsible for our lives and our children. I think this is our common goal.
We must develop a perfect set of rules for our children. Everything we do will affect the child's personality development.
I love you baby, but we need more wisdom to face all things. Because this will affect Marisa's future. I will do my best to spend this time with you. If we do not have time to communicate, you must believe that my heart will not change.
I should sleep. good night.
Morris. 2018/05/24 20:47
我要回應(本篇僅限會員/好友回應,請先登入)
Meow 2018-05-24 17:44:18

Remote love,
Often because of the distance can not be accompanied by mistrust,
Both parties need effective communication and trust each other.
As long as you believe in each other instead of suspicion,
You can make love for a long time.

遙遠的愛,
往往因為距離不能伴隨著不信任,
雙方需要有效的溝通並相互信任。
只要你相信對方而不是懷疑,
你可以長久戀愛。