2018-04-08 10:43:21Meow

tell me


Baby you know I can't feel alright when you're not happy. I try to guess what the problem is but I can't find any logical reasons. I really hope you'll be better tomorrow. I want you to communicate with me telling me what the matter is.
I know like is not friendly but we need entusiasm to get through all challenges. Whenever you feel down remember I love you and I will always stay by you
Your Morris
04/08/2018



寶貝,你知道,當你不開心的時候,我感覺不舒服。 我試圖猜測問題是什麼,但我找不到任何合理的理由。 我真的希望你明天會更好。 我想讓你和我溝通,告訴我發生了什麼事。
我知道這不是友好的,但我們需要entusiasm來克服所有的挑戰。 每當你感到失望時,記得我愛你,我會永遠留在你身邊
你的莫里斯
我要回應(本篇僅限會員/好友回應,請先登入)