2018-02-21 15:33:37Meow

我們是兩個重要的人 ~We're two significant people


寶貝,我的心情不好,但我無法抱怨
我只能盡我所能,但這還不夠
你能找到一種方法嗎?
寶貝,你知道我會永遠需要你 - 這一直是我的夢想
所以我們必須計劃
如果你需要出去,我會睡覺
親愛的寶貝,我愛你
寶貝讓我知道你的計劃

寶貝,我希望我能在夢中找到你
壓力大的一天,但我最好和你談談
我現在休息 - 不要讓情緒變得複雜
別擔心,我會照顧好自己
寶貝別擔心 - 只有痛苦依然存在

這張照片非常漂亮
我很高興我擁有你

寶貝,你想太多了。
我一直愛著你 - 不是因為你在幫助我
我希望你能為我做一道美味的湯
寶貝,我需要休息
我不想離開,但睡眠是必要的。 - 你不知道我有多愛你!

你想要什麼 - 這是無法控制的
你不知道我需要你嗎?
寶貝,請安定下來到美國
我愛你
晚安寶貝 ...
Baby, my mood is not good, but I can not complain
I can only do my best, but that's not enough
Can you find a way?
Baby, you know I will always want you - it has always been my dream
So we have to plan
If you need to go out, I will sleep
I love you, dear baby
Baby let me know your plan

Baby, I hope I can find you in a dream
Stressful day, but I'd better talk to you
I'm resting now - do not make emotions complicated
Do not worry, I will take good care of myself
Baby Do not worry - only pain still exists

This picture is very beautiful
I am glad I have you

Baby, you think too much.
I've always loved you - not because you're helping me
I hope you can make a delicious soup for me
Baby, I need to rest
I hate to leave, but sleep is necessary. - you do not know how much I love you!

What you want - it's beyond your control
Do not you know I need you?
Baby, please settle down to the United States
I love you
Good night baby ... 
(悄悄話) 2018-05-28 10:10:13
(悄悄話) 2018-05-28 07:47:07