2018-02-13 12:54:32Meow

I'm sorry



早上好,親愛的寶貝
因為你說我應該有一個輕鬆的一天,我想你
寶貝,你今天看起來很華麗
我很高興有你的照片,我現在親吻你


我很抱歉,過去幾天我一直很奇怪。 所以我們無法溝通
你今天怎麼樣?
忙碌的一天?
我的寶貝週年快樂
我計劃下週去土耳其
他們認為我不認真,但事實並非如此!
沒有具體的日期
寶貝,該怎麼辦?
我真的需要放鬆,因為過去幾週一直很忙碌
我知道你的壓力很大
我喜歡和你在一起的時間
我希望我沒有佔用你的時間?
是的,我們沒有這樣的時間
我會永遠珍惜你
我想念我在德國的時光
是 - 回到德國時間
我們很難控制生活中的變化
寶貝..陰天將離開
陽光將出現
你是任何人都可以擁有的最好的女人,因為你可以理解和支持
我很幸運有你
好的,寶貝,我們明天聊天
我愛你寶貝
晚安

Good morning, dear baby
Because you said I should have a relaxing day, I miss you
Baby, you look gorgeous today
I am happy to have your picture, I kiss you now
I'm sorry, I've been weirdly weary over the past few days. So we can not communicate
how are you doing today?
a busy day?
Happy Anniversary of my baby
I plan to go to Turkey next week
They think I'm not serious, but it's not!
No specific date
Baby, what to do?
I really need to relax, because the past few weeks have been very busy
I know your pressure is great
I like the time with you
I hope I did not take up your time?
Yes, we have not had such time
I will always cherish you
I miss my time in Germany
Yes - Back to German time 
We can hardly control the changes in life
Baby .. Cloudy days will leave
Sunshine will appear
You're the best woman anyone could ever have because you're understandable and supportive
I'm lucky to have you
Ok baby, we'll chat tomorrow
I love you babe
good night
 
吃喝玩樂 2018-02-14 17:57:10

到處逛逛~http://avsex5av.com