2018-02-09 12:12:39Meow

心裡沒有我



I did everything for you!

You are my own world

But I'm just one person in your world.



我為你做了一切!

你是我自己的世界

但是我只是你的世界裡的一個人。
Meow 2018-02-09 14:42:15

Baby, good morning, I went to another city yesterday and came back late. How are you?

I saw my family, but I know you're asleep

Baby, you need to rest. You are too hard

I am fine, thank you for your support. You always try to make me happy. I hope nothing in your area will affect you.

I love you baby
Good night

寶貝,早上好,我昨天去了另一個城市,晚點回來。 你好嗎?

我看到我的家人,但我知道你睡著了

寶貝,你需要休息。 你太辛苦了

我很好,謝謝你的支持。 你總是試圖讓我快樂。 我希望你所在地區沒有任何事會影響你。

我愛你寶貝
晚安