2018-01-16 16:51:52Meow

思念


很想緊緊的抱著你並告訴你
我很愛你 很想你
我要回應(本篇僅限會員/好友回應,請先登入)
Meow 2018-01-16 16:52:45

Good morning baby, I slept well last night. I think this is because I heard the news last night.
how are you today?
Baby, I do not want you to involve anything dangerous. Perhaps the translator did not pass the right message
I think I'm learning
I want to participate in this process so that I can learn smarter
I really learned a lot from you, I believe you are the same
You are a kind person, I am very lucky
You are a good partner

I love you baby, I always tell you the truth
Because I love you
I really want to kiss you

I am ready to leave the computer
Ok baby, I will say good night

早上好寶貝,我昨晚睡得很好。 我想這是因為我昨晚聽到這個消息。
你今天好嗎?
寶貝,我不希望你涉及任何危險的事情。 也許翻譯沒有傳遞正確的信息
我想我正在學習
我想參與這個過程,這樣我就可以學得更聰明了
我真的從你身上學到很多,我相信你是一樣的
你是一個善良的人,我很幸運
你是一個很好的合作夥伴

我愛你寶貝,我總是告訴你實情
因為我愛你
我真的很想親你

我準備離開電腦
好的寶貝,我會說晚安