2017-12-16 18:03:03Meow

對不起,我不禁想念你~I'm sorry, I can not help but miss you

  
對不起,我再次想你
我如此安靜地想念你

想知道你在做什麼
想知道如果你想念我
想知道當你盯著遠方
你的眼睛是否越過了我的身影
我如此安靜地想念你

在這個平淡的夜晚
因為你
這個夜晚變得美麗而憂鬱
靜靜的想著你
我喜歡這樣想你
我會悄悄地想念你的名字
大多數時候,安靜地想念你

你在忙什麼?
想知道當你走進甜蜜的夢
你有沒有看到我在夢想的十字路口等著你?
開始喜歡安靜地坐在這裡
我想你

雖然
我不知道想念你
你真的能感覺到嗎?
如果你經常有一個莫名的心
不管你以為是因為我想念你
我一直很想你
有時候,想你就像大海的潮水一樣
波浪比波浪高
不管我在世界的哪個地方
不管我在做什麼
我會想你的
這是一個巨大的孤獨
因為我愛你
我盡量不要每天都想念你
我想你已經成為一種習慣
我一直很想你
我不能停止想念你
說這不是想念你
對不起,我還是想念你

December 16, 2017
I'm sorry, I can not help but miss you
Sorry, I miss you again
I miss you so quietly
Want to know what you are doing
Wondering if you miss me
Wondering when you're staring into the distance
Whether your eyes crossed my figure
I miss you so quietly
In this bland night
because of you
This night becomes beautiful and melancholy
Quietly thinking of you
I like to think of you like this
I will quietly miss your name
Most of the time, miss you quietly
what are you busy with?
Wondering when you walk into sweet dreams
Did you see that I was waiting for you at the dream's crossroads?
Start to like sitting quietly here
I miss you
although
I do not know miss you
Can you really feel it?
If you often have an inexplicable heart
No matter what you think it is because I miss you
I have always missed you
Sometimes, I miss you like the tide of the sea
Waves are higher than waves
No matter where I am in the world
No matter what I am doing
I will miss you
This is a huge loneliness
Because I love you
I try not to miss you everyday
I think you have become a habit
I have always missed you
I can not stop missing you
Say it is not miss you
I'm sorry, I still miss you
(悄悄話) 2017-12-17 16:59:23
煙梭 2017-12-16 23:17:43

謝謝不見芳蹤.好急!更怕是.被捧起摔一跤!現在方知是庸人目扰~~哈.哈哈!
=======================
例假作何消遣?我是宅男.前門不出,后門不邁~~~懶!

版主回應
假日沒電腦用
找周公
2017-12-17 17:10:28
Meow 2017-12-16 18:22:54

Dear baby
I miss you
Wait for me
I am really busy
I very love you
baby