2017-12-15 10:01:21Meow

我們不說再見~We do not say goodbye


最可悲的是
我遇到了一個特別的你
但我明白,我們永遠不可能在一起
有一天我們必須說“再見”
深愛你
痛苦
有時候我不想說話
有時會突然心臟受傷
有時我想盡力哭泣
也許有一天奇蹟發生了
也許我們真的只能在地球兩端永遠分離
我們不說再見
不要說再見,因為我們太熟悉了
我們曾經是世界上最親密的兩個人
我們不說再見
不想看到
因為我知道再見
很難
 
The saddest thing is
I met a special you
But I understand that we can never be together
One day we must say "goodbye"
 
Love you deeply
pain
 
Sometimes I do not want to talk
Sometimes a sudden heart injury
Sometimes I want to try my best to cry
 
Maybe one day a miracle happened
Maybe we really can only be separated forever on both ends of the earth
 
We do not say goodbye
Do not say goodbye, because we are too familiar
We used to be the two closest people in the world
 
We do not say goodbye
Do not want to see
Because I know goodbye
Difficult






我要回應(本篇僅限會員/好友回應,請先登入)
煙梭 2017-12-15 13:55:24

我正腦病中少瘥當踵門靜談.看來妳應是一位老友!

(悄悄話) 2017-12-15 13:11:02