2017-11-24 13:45:21Meow

等待你是我的溫柔~Waiting for you is my tenderness

是的我愛你
然而,癮是致命的傷口
是的我愛你
難道我不知道這一切可能是幻想嗎?

也許,在你的生活中,我只是一個意外。
而在我這裡,你是最大的奇蹟。

記憶中分離的痛苦依然甜美,
所有的傷心,總是留下一絲幸福,
所有的遺憾,總是留下一個完美的角落。

寒冷的天氣不能幫助我的心情。
心痛,對你深愛的深度比海深。

因為我知道
我們就像一個不斷的命運,互相交叉。

 

Yes I love you
However, addiction is a fatal wound
Yes I love you
Do not I know all this may be fantasy?
Maybe, in your life, I'm just an accident.
And here in me, you are the biggest miracle.
The pain of separation in memory is still sweet,
All sad, always leave a trace of happiness,
All the regret, always leave a perfect corner.
Cold weather can not help my heart.
Heartache, love for you deeper than the depths of the sea.
because I know
We are like a constant fate, cross each other.