2017-11-15 09:30:38Meow

親愛的寶貝....我夢不到你 Dear baby .... I can not dream of you

有時候你可以說一個字
可以讓我快樂很多天
但是有時
這也可以讓我傷心很久
你知道嗎
現在你沒有這種感覺
距離永遠是我們最大的困難
你為什麼不放開我
因為我不能告訴你“再見”

我們為什麼要經歷這樣的生活?
我們在不同的國家
不同的時間
為什麼...

你告訴我
我想念你,但我們只能總是想念
夢到我


親愛的寶貝....我夢不到你

你總是告訴我你重複閱讀我的心情
你想知道我承認我的想法
但是你知道...翻譯後...
我的心情會和你所看到的一樣嗎?

奇妙的相遇


是神不願意簽字的理由 


Sometimes you can say a word
Can make me happy for many days
But sometimes
This can also make me sad for a long time
do you know
but
Now you do not have this feeling
Distance is always our greatest difficulty
Why do not you let go of me
Because I can not tell you "goodbye"
Why do we experience such a life?
We are in different countries
Different time
why...
You tell me
I miss you, but we can only always miss
Dream to me
Dear baby .... I can not dream of you

You always tell me you repeat reading my mood
You like to know that I confess my thoughts
But you know ... After translating ...
My mood will be the same as you see?