2017-11-13 12:55:03Meow

我怎麼能不愛你?How can I not love you?

You're the honey in my life 
life can't be sweet without you

I hope that one day the waiting will be over
From the moment I saw you, I think I love you more than you
Because you can bring me the best things, no one can do it
This is why I am by your side, which is why I love you
I want to be with you everyday
And you know we belong together, only you and me
This is why I love you
I do not want to lose this feeling I will not be separated from you

your Favourite M
  


你是我生命中的寶貝 - 沒有你,生活不可能是甜蜜的
我希望有一天,等待會結束

從我看到你的那一刻起,我想我比你更愛你了
因為你能把最好的東西帶給我,沒有人能做到
這就是為什麼我在你身邊,這就是為什麼我愛你
我想每天和你在一起
而且你知道我們屬於一起,只有你和我
這就是為什麼我愛你
我不想失去這種感覺,我不會離開你

你最喜歡的 M
(悄悄話) 2017-12-07 15:29:56