2020-12-05 09:27:18Ethan~

4/12/2020


今年因為疫情影響而令市道特別差,臨近大節出到去都見唔到太多人~?!
而今個月出奇咁由阿仔打頭陣出場啦,原來佢背後係另有原因囉~!?

每年聖誕節我圩都會一齊慶祝一下,當然今年咁樣都係冇例外啦~!!
唯一變左就係佢一早就已經做定,而且佢仲話月尾時間可能見唔到我~?!

原因係君恰去左收疫症病人o既地方做野,所以佢打後日子都難會見到人~?!
始終佢又計劃好左同君怡去慶祝結婚同年,當然佢亦要不停咁拆彈啦~!!
因為呢次君怡o既任性而牽連到唔少問題,而阿仔正努力去解決緊各方面事宜~?!

至於我地就去左沙田到食野同埋買野,及後就去舍場到睇下有冇燈飾影下相~?!
今年任何活動上o既處理都比往年簡約呀,當然就連我地今次行程都唔例外~!!

至於我地見面都會傾下講下生活事宜,至於我都帶出左今年對變化o既睇法~?!
當然阿仔係比我更冷靜同埋理性去面對,而我地都就住呢d問題傾到人性嚕~?!
可能人大左之後就真係會漸漸變得化左d啦,而我自己都覺得自己豁達左~!!

今年好多人都覺得自己冇乜太多難忘或者開心事,畢竟好多野都受到疫情影響~?!
本身今年多個計劃都絕大部份因為咁而取消晒,就連想約下朋友聚埋都變左好難~?!
人生就係充滿住好多問題同變數啦,而我地都依然認為要堅守住自己值得o既人~!!