2020-10-24 19:44:46Ethan~

24/10/2020


早前都因為疫情而停左一排飯局,今日約埋阿沈、阿Ming同Kris一齊聚下~!!
至於今次飯局聚會另一目的,就係提前幫阿Ming慶祝埋佢o黎緊生日啦~!!
而目的地今次就因為唔想阿Ming去得太遠程,所以就揀左去新蒲崗食野囉~!!

當然就趁o係未齊人之前,我同阿沈就去準備下個生日蛋糕為陣間環節而用~!!
我地自從有左呢個圈之後,大家都會盡量抽時間一齊見下面傾下計啦~!!
而早前阿Ming同Kris亦宣佈有左bb啦,所以我地做朋友都好替佢地開心~!!

圍埋一齊首先都係講下工作同生活先,畢竟疫情期間佢地一度唔使開工喎~?!
宜家陸續返工庾後就要從新適應下,當然我同阿Kris份工就係相對較忙啦~!!

今次都有問下佢地之後生活計劃啦,畢竟即將多左位小朋友出世都有變化~?!
再者我地又有講下係咪有諗下移民等問題,似乎阿Kris就係好想離開香港嚕~?!
至於我地感覺上就冇佢咁強烈,但兩位女孩子就睇下情況同埋另一半再決定嚕~?!

而阿沈就將於明年尾搬屋喇,事因佢早前同Andy就買左間屋o係將軍澳嘛~!!
大家都因為成長而忙住去為生活改變,不過圍埋傾下計講下笑都係好開心囉~!!