2019-12-02 19:16:52Ethan~

3/12/2019


今日又係一個好特別o既日子,事因阿Ming同阿Kris今日正式結婚喇~!!
之前準備功夫當然都做左好耐好耐,而且大家亦都開左好多次會去夾啦~?!

今日終於都正式係佢地大日子喇,所以我作為佢好朋友就一定會幫忙嚕~!!
至於阿沈今次同時亦都參與其中呀,至於其他團隊成員就今次第一次合作~!!
不過今次個Show可以咁順利完成晒,都的確係多得呢一班咁好o既兄弟姊妹~!!

我今次個角色就負責做監製同埋司儀,所以全日都會好忙咁周圍去處理問題~!?
幸好我都有兩位唔同o既拍擋同我合作呀,而且佢地都真係幫左我唔少啦~!?
事因我上段同下段都仲要同佢地去協調唔同事宜,所以大家主動性都係好緊要~!!

原先其實仲有一個兄弟角色要做,不過事前就因為姊妹數目有變所以改左咋~!!
慶幸自己早上可以做少返一個角色呀,事關身兼三角都真係好多野要趕住做嚕~!!

上段時間主要都係忙住接新娘同埋玩遊戲等,而下段就要忙住對稿同準備上台~!!
而中段時間就梗係一直要做好多轉場同埋跟進工作,所以今日全日都好充實呀~!!

由於自己身兼統籌角色關係,所以基本上各單位所有問題都係由我去解決啦~!?
今次再一次考驗到自己同自人o既協調能力,再者亦都需要有好快o既應變方向~!!

中段同埋下段就主打影下相先啦,而夜晚開show就梗係要睇晒全場運作呀~!!
今晚見證住一對好朋友成婚都真係好感動,每次出席呢種活動都令我有百感交集~!!

至於到左晚宴時間亦都見埋Andy到場啦,平時我地五個要齊人真係好難呀~!!
事因Andy之後又準備轉新工嗡,期望佢稍後時間冇咁忙就可以同我地聚下嚕~!!
而且我仲笑住話,估唔到今年最後一個Monthly gathering係咁樣之下齊人嚕~!!