2019-08-24 09:32:08Ethan~

24/8/2019


話咁快就到最後一場演唱會喇,我自己本身就非常喜佢容祖兒啦~!!
今次前後就睇左三場,而且今次所有陪我去o既組合都係好唔同呀~!!
但唯一相同就係佢地之前冇同我睇過Joey,全新配搭就有全新感覺~!!

今日下午同屋企人聚完之後就出去,事因我地約左食埋野先入場呀~!!
不過我地兩個都各自有D唔舒服o既關係,所以都係食返清d算喇~!!

食完野之後未夠鐘入場就行左一陣,隨後就梗係入去會場影下相啦~!!
我地今次會面就有簡單講下工作事宜嚕,因為子瑜即將就會轉新工喇~!!
再者佢近年o係家族上表現又好唔錯,所以之後好多計劃都有預埋佢~?!

今晚最後一晚感覺當然好唔同啦,或者應該話係特別感觸同埋回憶呀~!!
畢竟堆歌都已經聽左好多年喇,而且慶幸今晚我地都仲係好投入啦~!!

完場之後就好不幸咁落大雨,事因佢冇帶遮所以我就送左佢上車先~!!
及後我都上左車但就已經成個人濕晒,最後我地都有問下對方情況如何~!?
始終大家都有d唔舒服但又淋到濕晒嘛,希望大家都唔好因為咁而病~!!