2019-05-18 09:14:26Ethan~

17/5/2019


今日收工之後就過左去紅橘,事關今晚去幫Phoebe及Jacky手執屋呀~!!
由於佢地早前已經左搬過o黎呢到住,所以我同司欣咪一齊過去幫一幫手~!!

加上今日佢地又話要組裝傢俬,我地見今日約到齊人咪去幫手兼食埋飯~!!
我地所有人都係收工後過去新屋到整野,但由於太忙所以就未有咩傾住啦~?!

主要都係講下宜家要處理咩問題,同埋稍後搞好晒搬落o黎住o既短期計劃~!!
事因宜家仲有好多野未完成,所以等之後間屋搞得七七八八後就再上去玩嚕~!?
至於今轉我地搞好晒d傢俬同打掃完之後,咪落去附近到食埋個晚飯先囉~!!

原本計劃今晚就就冇bb出場見我地,不過Phoebe話趁晚飯時間帶佢落下o黎~?!
至於世俊就因為約左司欣拎野而會合埋我地,所以我地今轉都係傾bb野呀~!!