2019-03-23 10:15:06Ethan~

23/3/2019


今日又係同屈妹及佢老公出去,宜家我地已經由二人行變左三人行~!!
至於今日行程方面就比較簡單啦,因為今次聚會o既天氣又係麻麻地呀~!!

而且我地暫時都想揀d未去過o既地方,所以今轉就決定去荃灣到行下啦~!!
當然今次去荃灣係計劃行街買野之外,我地仲係諗住去前南豐紗廠到行下~!!
事因呢到活化左之後就變左d打卡位,加上呢到又可以行下街又有野食~!?

至於今日除左行呢到之外,我地今次就行左幾個大型商場睇眼鏡及衫褲~!!
事因阿榮話想買返d野用o黎返工或者出街,而我就趁今次見面問下佢野嚕~?!
由於早前『男神』問過我關於做gym方面o既問題,我咪趁機幫手問下佢先囉~!!

針對唔同方面問題就梗係問返相關o既人士。而家族亦算係一個比較好o既圈子~!!
畢竟仲現存o既成員之員都各自有唔同功能,差在佢地係咪肯去發揮自己嚕~?!

而o係今日行街環節完左之後就去左晚飯,而我地三個今次真係勁食三人組呀~!!
事因我地三個人叫左好多野食諗住一齊食,但係我地又接近將呢堆野清晒喎~!?

關於工作方面同埋生活方面事宜,每次見面大家都會交流一下彼此近況啦~!!
另一方面就係會談及家族問題,而今次亦有提到屈姐、阿仔及世俊等人~!!
事因佢地近期係相對多問題o既,至於家族做法係點大家亦都心中有數啦~!!
每個圈子都係會講交情或者講表現,而呢到亦算係比較有人情味o架喇~!!

好多人離左場之後想返o黎,講到底都係出面搵唔到自己想要o既朋友~?!
但又係咪每個人離開左之後可以順利回歸,點解d人總係唔可以咁自私呢~?!