2018-12-16 11:01:42Ethan~

16/12/2018


臨近聖誕節就約左屈妹今日見面,而且我地仲會出去睇下燈飾啦~!!
約左1:00PM出去中環會合,及後就先去左商場到影下相同埋睇聖誕野~!!

畢竟近呢D大時大節就好多地方都會裝飾下,所以我地都揀返D地方影下相~!!
及後我地就轉戰去赤柱到行下睇下野啦,不過今日呢到就比我地預期中多人~?!
事因呢到今日有個聖誕市集,咁我地o係到食完野就梗係行下兼影下相啦~!!

至於今日都有談及到家族各項事宜呀,首先就有講下兩個細o既婚事啦~!!
一個就剛剛完成左個婚禮,不過當中有份出席o既人都各自有唔同評價啦~!!
而另一個就計劃左明年結婚喇,至於中間各樣野都已經著手去處理緊嚕~!!

關於我地早前送禮俾Phoebe一事亦有提到,當然大家都係正面評價啦~!!
今年各個計劃同活動都已經將近完成,至於明年度計劃就暫未出台呀~!!
所以今次都未有同佢講到關於來年安排,不過工作事宜大家都有交流一下~!!

完左呢場之後就出返去尖沙咀到晚飯,而佢老公都有一齊o黎食飯傾計~!!
講到關於感情事同埋相處事宜,大家都有就住唔同經驗去分享一下啦~!!
完左飯局之後就周圍行下兼影多陣相,最後就行去紅磡o個邊搭車返屋企~!!