2018-12-08 10:09:53Ethan~

8/12/2018


今日行程就分左上下兩段時間約人,事因今日都多野發生呀~!!
由於世俊將於今日舉行婚禮,所以我地家族就派左代表去出席啦~!!

我同埋阿仔、司欣及子瑜就做今次代表,而其他成員就缺席今次活動~!!
當然就住呢件事都傾左好多次先有最終決定,而呢個方案算係最好嚕~!!

畢竟家族成員有喜事就點都要出席,只係當中涉及到太多人事問題~?!
至於我地一行四人就做左代表去賀佢,同時我地自己咪當係聚一聚嚕~!!
賀完新人兼影完相之後都各自準備下一場,而我地聚埋就反而傾下旅行~?!

家族明年度o既計劃仍然未出台,事因仲要等齊人開埋個會先正式落實~?!
雖然今年內都叫做傾左少數方案,不過就仲未知道有幾多會擺落去嚕~?!

至於完成左上半場活動之後,我就出左去尖沙咀到同阿Ming佢地見面~!!
而是次會面就仲有阿沈同埋Andy啦,而主打大家都先講生活同工作~!!

不過旅行同埋感情線反而成為主要問題,加上稍後時間阿Ming又結婚~!!
我地都知道搞婚禮事宜係好麻煩,而早前阿Ming就因為呢D問題有唔開心~?!
今次會面時間佢都有談及返相關事宜,而我地做朋友就梗係幫到就幫啦~!!

關於我感情線方面一事問題,今次見面都用左部份時間一齊去傾過下啦~!!
佢地都有就住D問題同我諗下解決方案,而且佢地仲叫我約對方出o黎見下~?!
現階段好多野都仲未有方向住,畢竟我宜家都仲係處於摸索一個階段呀~!!
加上近排我同對方工作都好忙又病緊,變左我地溝通時間都係少左啦~!!
不過最終我地都決定下轉約埋對方出o黎見下,佢地話咁樣可能係新轉機~?!