2018-11-18 10:19:59Ethan~

17/11/2018


今年接近埋尾o既時間,而今個月呢日就到阿仔同我出去行下~!!
事因我地兩仔爺都好耐冇出去玩,難得約到今日就一齊出下去~!!

夾左12:30PM會合齊出去赤柱行下,而呢到就係九年前一個重地~!!
事因當年o既佢開始步入人生一個新階段,而今日重遊又係準備新階段~!!

我地今日去呢到主要都係想輕鬆下,去到就搵左間地下餐廳坐下傾下計~!!
而今日都傾左唔少要交代o既野,當然佢都有同我講下佢結婚計劃一事~!!

事因佢已經叫左我做佢婚禮顧問,而且佢又同我講下佢d家事同工作問題~!!
當然我都有同佢傾下自己野,工作同生活話題當然就一定少不免會傾下啦~!!
而家族活動計劃同各大問題亦有提到,關於我近日經歷又係重點要傾o既~?!

事因最近我同『男神』不斷交手,而佢亦成為『愛人』後另一重點人物啦~!!
畢竟呢個對手係我至今所遇到最強o既人呀,所以當中我都學左唔少野啦~!!
趁住今日墦然都有同阿仔談及相關經歷,而個仔亦都好關心我感情線呀~?!

至於完左上半場之後,我地就返左出去尖沙咀到搵餐廳食個晚飯先啦~!!
呢個部份反而談及多左關於阿仔人生問題,同時都講到佢成長o既變化呀~?!
畢竟佢之後就踏入人生新階段,所以今日除左懷緬過去之外都講下未來生活~!!