2018-11-08 15:30:20Ethan~

8/11/2018


今日我地四人又玩約左一次飯局,而主角咪又係我地四大巨頭~!!
事因稍後時間Phoebe就會生小朋友,所以呢轉亦係暫時最後一轉喇~!!

我同埋司欣就預早去到市中心會合左,佢地兩公婆買完野就過o黎啦~?!
因為我地今晚去市中心晚飯兼吹水,重點咪又係講下d細o既問題嚕~!!

大家都係講返最近生活同工作野先,而部份內容於尋日就已經講過~?!
只不過係因為司欣今日先在場,我地咪要將部份事宜再輕輕講多一次~!?

在於我地今次圍埋主打要傾o既事情,就係世俊突然話要結婚一事啦~!!
由於司欣已經同當事人聯絡左,同時亦都已經知道左我地想知o既野啦~?!
當事人突然有呢d決定都離唔開因為女方大左肚,我地當然又估中左嚕~?!

至於正方求婚成功一事亦有談及,不過佢o既計劃亦都係預期之內啦~!!
而我地圍內好多計劃當然仲未成事,而最快o既活動盲暫定於聖誕節聚下~!!
事因我地都要等Phoebe搞掂晒所有野後,先可以再約埋一齊去玩下喇~!!

加上稍後時間家族都多特別野,所以我地都會計劃分階段同人手去處理~!!
至於世俊簽紙結婚一事方面,現階段就由司欣接手去做安排同統籌呢次活動~!!

其實今次聚會除左晚飯飯局之外,當然我地仲特登加多左轉糖水位呀~!!
始終好多計劃今次都係要夾下,而且我同司欣完場後仲傾多左一陣計添~?!

畢竟每個人際遇及家庭背景都好唔同,所以面對o既問題同壓力亦有唔同~!!
好多時候都係大家腸大家好,但各自有問題就始終都要自己去面對同解決~!!
當中最好就梗係有人可以幫到一下自己,而朋友好多時侯就係協助或者俾意見~?!