2018-10-21 14:11:18Ethan~

21/10/2018


原先今個月夾期出現問題,一心諗住都要延期至下月先聚會到~?!
但日前最終大家都夾到時間,所以就約左今日下午出去旺角到見下~!!

由於我稍後時間會去旅行,所以較多時間唔o係香港就要再夾下啦~!!
不過今次聚會之中又聽到佢地到會去玩,而且我地又計劃緊一齊去玩下~?!

當然今日同阿Ming及阿沈聚會都以簡單為主,而見面前就發生左d事啦~?!
其實阿Ming原先已經book左間餐廳去食野,但中間就發生左問題而令佢嬲左~!?
最後仲要搞到連今日冇份到場o既Kris都要出手,最終我地就梗係冇去間餐廳啦~!!
事因間餐廳除左取消左我地個訂位之外,佢地d職員仲用粗口鬧阿Ming呀~!!

至於今日聚會除左談及到生活同工作事宜外,重點就梗係講下感情事宜啦~!!
而Kris同埋阿Ming最近就發生左較多事情,所以今次大家都有一齊傾下嚕~!!
為左求婚同埋結婚計劃等問題原來都嘈過幾次,當然嘈完係多左了解o既~?!

而阿沈方面就繼續平穩式發展緊,不過佢就仍然唔太想俾Andy參與活動住~?!
不過今日講到關於出街問題一方面,就連阿Ming都多左唔少苦水要呻下喎~!?
事因佢就想趁放假多d同Kris出街行下,但男方似乎就想留o係屋企休息多d囉~!!

而下個月就係阿Ming生日啦,根據過往傳統就大家都一定會出o黎食飯慶祝~!!
但係下個月大家都各自有事情要忙,所以我地今次都盡快夾定左個期先喇~!!