2018-08-18 09:52:50Ethan~

17/8/2018


事隔左多年之後,家族上再一次有一個屬於子瑜o既生日飯局喇~!!
而今次就真係做返平日慶生飯局,大家開開心心圍埋食餐飯慶祝嚕~!!

至於今晚就揀左去元朗晚飯,當然事前都有問過主角意見去參考下~?!
是晚出席盲合共有七個人,而世俊女朋友仲係第一次正式出場見大家~!!
原定有預o到既屈妹同屈姐就缺席,所以唯有希望下次可以齊人d啦~!!

我同司欣及Phoebe就約左元朗站會合,事野我地要做到做準備啦~!!
加上我同Phoebe收工時間又差唔多,所以咪約埋一齊過去目的地嚕~!!

會合左之後都係講下基本生活事,而主題都係講返佢地最近屋企野啦~!!
但聽落之後又覺得好似可以暫告一段落先,至少佢地都可以停一下先啦~!!

而我地全部人圍埋當然都係發放笑彈為主,特別係Jacky同子瑜同場添~?!
當然無論係長線定短線旅行話題方面,今次就繼續擺上枱去傾過下啦~!!
至於Phoebe個小朋友出世之後,我地暫定都會有d慶祝活動會玩下呀~!?

至於下個月生日飯局方面,今日竟然大家都好雀躍咁去傾下有咩好搞~?!
雖然呢排大家都係好忙咁工作,但係似乎大家都希望可以多d聚會玩下~?!
而今次冇到場o既人同樣會被邀請o黎玩,事因仲有紫熒老公未同大家見面~?!
所以佢地今日都已經出聲講緊喇,至於阿仔就係另一個被談及唔出現o既人~?!

完左上半場飯局之後,除左世俊同佢女朋友先行離開之外就繼續去下一場~!!
事因我地大家今晚都睇到d野啦,所以要等到轉左場之後先可以去傾下~?!
當然下半場糖水位都係大家想食o既野,所以先趁齊人就一齊去試下囉~!!