2018-07-21 10:00:20Ethan~

21/7/2018


話咁快就已經差唔多月尾時間,今晚繼續有慶生飯局出現啦~!!
雖則今次繼續都係三人行,不過同埋阿Ming及阿沈都真係好開心~!!

今日約左5:45pm去荃灣站會合,而我事前就梗係去買左野先啦~!!
會1左大家之後就直接去今日間餐廳晚飯,畢竟今次都係早入席嚕~!!
我地6:00pm盲要去到餐廳食野,不過中途都會一齊傾下計架啦~!!

首先就係講及關於旅行計劃,因為佢地兩個遲下都會去旅行喇~!!
聽到關於旅行事宜就個個都開心啦,始終可以離開下香港去玩嘛~!?

及後我地都有講到關於工作上問題,而近期大家都各自忙於工作~!!
雖然三個之中就係我最忙最多野要顧,不過佢地呢排都比早前忙左~?!

晚飯期間除左談及生活事宜之外,當然關於佢地另一半o既野都會講~!!
而Kris就一向都有同我地玩開所以唔陌生,至於Andy就仲係認識階段~!?
同埋阿Ming又話之後會介紹新女仔俾我認識,雖則未知最後係咪成事嚕~?!

始終我地都要諗下約新朋友可以有咩搞作,而我地都會繼續約出o黎啦~?!
今次會面同時談及到關於朋友維繫o既事情,似乎我地呢個組合都唔錯呀~?!
佢地之前其實都相對少約出o黎聚下,但我地都認同朋友係要見下同維繫~!!

由於晚飯間餐廳係有限時關係,所以完場後我地就去散步兼轉戰M記坐低~!!
而且今日爆笑場面特別多,每當傾到唔同話題o個陣都可以笑一大餐呀~!!