2018-05-19 10:12:56Ethan~

19/5/2018


今日可以話係同左個仔去郊遊,不過呢個地方就當然唔係差啦~!!
事因阿仔話預計八月左右就求婚,所以今日就同佢去左馬灣到搵場地~!!

我地約左2:00PM去元朗站會合,及後就先出左荃灣到訂左巴士啦~!!
隨後就正式起行前往目的地,而我o係元朗站等緊個仔期間就見到新抱仔~!!
原來今日佢唔知道阿仔係約左我,而我都明知今日個行動係唔可以講啦~!?

我地去到目的地之後就梗係去睇下D場地,而重點地方亦好快就搵到啦~!!
原來阿仔之前已經做左好多資料搜集,而現階段就想揀呢到進行呢個環節~!?
至於我除左係同佢o黎視察場地之外,當然都會同佢傾下個計劃點樣進行~!!

搞完晒呢部份事宜之後,我地難得o黎到就梗係會影返D相留下念啦~!!
同時今日大家都將過往一個月發生o既事,趁機會去同對方呻下講下啦~!!
至於其他近日所發生o既家族事宜,今轉都有一次過去講埋俾佢知啦~!!

關於生活同埋工作基本上都令我地好困擾,所以我地主打都係吐下苦水啦~!!
當然下半年活動計劃今次都有簡單講講,而佢就話我生日將有重點項目會做~!!

至於夜晚時間,我地就先出返去青衣到食返個晚飯先再返屯門啦~!!
事因最近馬灣而有得食野,再者仲要考慮埋交通方面問題咪揀呢到囉~!!

阿仔最近減肥已經開始見成效,不過距離終極目標就梗係仲有D差距啦~!!
所以今次同佢食野都要睇住o黎揀,但係我地返到屯門之後仲要食多個M記~!!
事因今日消耗量可能真係比平時都要高,所以胃口都比起平時勁左囉~!!