2018-03-18 09:38:16Ethan~

18/3/2018


自從我同阿Ming佢地熟絡左之後,宜家每個月平均宦會見一次~!!
雖則之前就相對比較齊人會出現,不過宜家就算三人行都會照出~!!

至於今日就約左去烏溪溪沙一轉呀,其實我對呢到都算陌生呀~?!
事因我自己都比較少去呢個地方,不過呢到個環境就真係唔錯嚕~!!

至於今次會面除左係約出去食野之外,重點就係幫阿沈慶生啦~!!
當然我地會面都係會講下生活野,至於感情事同樣係唔少得會傾~!?

我稍後想轉工一事今次都有談到,而阿沈就有講到佢o既感情事宜~!!
同時阿Ming今次仲話之後想介紹個女仔俾我識,話應該幾適合我喎~!?
雖然現階段都只係講下咁樣,或者之後我地先再睇下可以點樣約啦~?!

至於食完野之後,我地就打算過去海心沙o個邊到行下同埋影下相啦~?!
點知個景點早前已經俾人拆左,所以我地去行下個海濱長廊同商場就算~!!