2018-02-18 10:33:24Ethan~

18/2/2018


一如以往咁多年傳統,阿仔每年都係年初三都會同我拜個年啦~!!
至於今年都係同往年一樣,而今年就比以往更加簡單盲完晒添喇~!!

早上同佢去輕鬆唱左個K就完,及後就同佢去左天水圍都開會~!!
而呢個會主要就係因應前期校友會事宜,所以我都叫做係幫個忙啦~!!

至於新抱仔就因為開工關係而缺席,不過佢早前已經買左份禮俾我~!!
由於今日見面時間相對較短關係,我都冇咩特別野同到佢講下喇~!?

加上今日收到消息指佢六月就求婚,所以我制後時間要開始變陣~!!
佢只係一直講到話佢最近會好忙,但詳情就冇咩點同我正式交代過啦~?!
我只知道佢屋企近日都仲有野要處理,所以我都唔再特登去問囉~?!

另外關於早前夾賀禮一事,世俊盲一直拖住佢數未有及時還錢啦~?!
雖然最終都已經叫做解決左件事,但就住呢件事佢都有同我傾過啦~?!

至於稍後時間家族上各活動方面,我今日都未有同佢談及過啦~?!
事因我都預左佢咩活動都參加唔到,所以我就決定唔再特別通知佢~!!