2018-01-12 19:55:19Ethan~

11/1/2018


雖則海外版生日就未能成事,不過今次主角就有另一種特別待遇喎~!?
事因每年度裡面都有唔少生日飯局會搞,而佢今年就已經搞左兩個喇~!!

早前趁住Phoebe影畢業相當日已經搞左一轉,而今晚就係加場慶祝~!!
而今晚就只係得返Phoebe,我同埋司欣,當然就仲有龍媽同埋龍爸啦~!!
因為今晚我地去Phoebe景峰老家食飯,而是次飯局就由龍媽做主理~!!

我地約左7:30PM去到會合,首先都係大家圍埋講下最近開心事啦~!!
畢竟今年都希望大家有更加共同回憶,所以Phoebe就決定幫佢加場~!?
雖然本年度第一個慶生環節就已經完成,但之後都仲有其他野會搞囉~?!
下次會面就已經係屈妹婚禮,而且早前話可能會缺席o既Phoebe都會去~!!

唔經唔覺我地呢個組合都已經識左十八年,所以大家都好珍惜呢份友誼~!!
加上上年又一齊去左兩次旅行添,無疑係會令到大家關係走向較好方向嚕~!?
至於今年大家都仍然希望可以一同外遊,但最終都仲要視乎返時間先落實~!!

一齊回憶返由初初認識到宜家,原來我地都一齊經歷左好多大小事情呀~!!
今晚除左我地三個齊齊聚下之外,當然龍媽同龍爸見到我地都係好開心啦~!!
同佢地一齊傾下計講下笑,又一齊去回憶返當初o既大家都的確係件快樂事~!!