2017-12-17 09:23:01Ethan~

17/12/2017


已經o黎到本年度最後一個月,同時亦都係我地最後一場高綠行活動~!!
至於今日主要就分左上下兩場,而上半場就只有我、阿仔同埋屈妹~!!

今日天氣真係好凍呀,不過我地幾個都一樣同預期一樣靚靚咁場~!!
約左10:45am起程去IFC開始上半場,至於呢個時間都係講下八卦野先~!!

至於去到目的地之後就一定會影相,而話題方面就率先回顧半年活動囉~!!
唔經唔覺咁就已經完成晒今年所以計劃,同時亦都可以話係開心埋尾~!!

而我至今仍然未同阿仔去傾來年方向,問題係到底係咪仲要計劃都要再考慮~?!
首場活動除左談及今年經歷之外,我地當然亦都感謝呢個組合o既出現嚕~!!
事因可以一齊去經歷都係一種福份,再者今年大家的確一齊完成左好多開心事~!!

完左上半場飯局之後就開始外景喇,而我地首站就去左置地廣場到影影相啦~!!
畢竟聖誕節將至而有好多好靚o既裝飾,所以我地今轉都趁機一齊去合照一下~!!

至於港島行程部份完結之後,我地就轉戰至紅磡同埋尖沙咀都繼續玩外景相~!!
事因今晚第二場飯局就安排左去尖沙咀,所以我地下段就去九龍到遊走啦~!!
我地呢個組合都係喜歡輕鬆去行下影下相,繼上個月之後就再下一成去完成~!?

至於下段晚飯時間之前,我地去左海港城新景點到繼續齊齊影下相先啦~!!
同時新抱仔亦於呢個時間正式加入我地,而呢個四人行組合當然唔係第一次~!?

大家今次都係開開心心傾下計又玩下,而新抱仔亦準備左禮物送俾阿仔啦~!!
每次大家走埋都係希望可以有更多開心回憶,我相信今次當然亦唔例外~!?

不過中間少部份時間就因為我地各自傾過計,從而更理解佢地兩個細o既心聲~!?
其實呢樣野o既發生並唔係一早就有計劃去安排,不過喧樣都唔係壞事啦~?!
至少由我及阿妹各自去同佢地兩位分開去傾下計,或者當中大家都會有得著~?!

福氣

為何人大了時 才能明白友誼 原來全是出於那幾年
成長的關口一起去猶豫 才發覺世界太多都想試

明明離校那時 藍圖還未說完 如何成就兌現從未知
誰話求夢圓是何樣幼稚 人定能踏前若懷著信念

至少有身邊的你 為我繼續撐起
榮幸我有這種福氣 沒有你在何來運氣

伴我過去過去每段 冷冷暖暖歲月 幾多身份都改變
回望昨天 與某某碰面 與某某告別 奇緣亦一一發展
無忘在那天 那有趣故事 那有意偶遇 重來或者不可以
然而亦至少 偶爾可見面 再笑多一兩遍

為何懷念那時 為何明白太遲 如何能幸福得似當年
從不需擔心怎麼去入眠 從不需擔心哪些不可以

至少有身邊的你 為我繼續撐起
榮幸我有這種福氣 沒有你在何來運氣

伴我過去過去每段 冷冷暖暖歲月 幾多身份都改變
回望昨天 與某某碰面 與某某告別 奇緣亦一一發展
無忘在那天 那有趣故事 那有意偶遇 重來或者不可以
然而亦至少 偶爾可見面 再笑多一兩遍