2016-08-29 16:57:37森源

自製冰茶~

雖則話臨近中秋,不過有些時候都幾熱,天時熱最好都係嘆吓冰涼的飲品…就算平時唔多會掂的雪櫃嘢,都要統統放入去冰鎮一吓~通常都係瓜果類!

始終自製一些冰涼飲料,都唔想太過大費周章,簡簡單單搞掂就最好!對於森老伯嚟講,消暑都不忘養生,雖然話飲茶好,但唔係太常飲,因為甚少買茶葉,要泡一壼茶就太多,都係用茶包較啱我…今云就自製一杯冰茶,茶除了間中飲之外,仲有幾個情況森伯都會飲茶…

第一:就係太悶侷的時候,尤其氣溫太高有酷熱的情況,飲杯清淡的茶真係可以有消除煩躁的幫助,將個人的溫度降低,人都舒服一點…

第二:雖則話老人家比較少外出食嘢,但係有時都會遇到一些食肆會落味精調味,其實都要怪下自己嘅,就係平時食得太清,搞到條…脷都刁晒,一食到過鹹或太重味的食物,就會有反應通常會口喝,一有咁情況都知食物有味精,飲好幾杯水都唔得,但係一杯凍茶就會即時起到解渴的作用,幾得架!

第三:太熱氣的時候,通常指虛火上升嗰種,夜瞓或者食過多熱氣食物!飲杯茶都有清熱的效用,對森伯而言起碼唔需要煲涼茶~

平時好少用到冰粒,不過落些少冰就會有個涼快感…剩係望到啲冰都已經涼晒啦~~

幾喜歡香片的味道,茶香撲鼻都已經好似置身在大自然中!!

簡簡單單便可以自製一杯冰涼的消暑品!!飲完仲駛講咩,當堂透森涼啦~哈哈

綠茶類通常偏寒涼,可能並不是個個人都適合,因應返自己體質去飲用較好…

吃喝玩樂 2016-12-20 16:05:49

吃喝玩樂~http://avsex3av.com

ka ka 2016-09-15 09:02:11

哈哈哈…乜blog既e-mail 一定要覆架咩?!唔覆好似無乜禮貌…
畀啲時間我…
中國茶,我覺得都是熱的好飲些,有茶味些!
冷凍的只喜歡飲檸檬茶,但,都試過像你這樣冲涷茶飲!

版主回應
冇咩~~諗住你巡得blog,會順道覆埋留言...
點敢安排KaKa啲時間呀~~哈哈哈
其實無論什麼茶,沖熱水就最香濃,但消暑解渴飲凍茶又會幾爽~~
凍茶夏天飲會比較好!!
2016-09-15 10:47:19
2016-09-01 22:13:58

我從小就超愛喝茶,難怪小時候手腳常冰冷,會是這個原因嗎XD

版主回應
手腳常冷都有很多其他原因…平時可以食多點溫熱的食物睇睇如何~~
小時好怕飲水淡,無論如何都要加少少茶來飲…哈哈
2016-09-02 08:51:04