2018-06-19 13:41:39亞豬媽

端陽假期

 剛過去的端陽連周末日一連三天假期,正好用上信用卡優惠到五星賭場酒店游游水、吃頓自助餐,原意是享受下,結果呢....水是游了,自助餐也吃了,但同預期既設想有點距離....

先說游水...本以為五星賭場酒店個游泳應該唔錯,但巴黎人既泳池只能算是嬉水池,又適逢內地三天假期既第二天,人又多,所以我地選擇先到購物商場逛逛,再到鐵塔下走走才折返房間換衫去嬉水池浸浸,這個時候已是六時許,浸個半小時多啲啲,回來沖身換衫已經七點半,正好呼叫在同學家做報告既亞仔去吃父親節大餐。

訂酒店時只知道這天是端陽前一天,故對二千多元一個房間也不太意外,卻忽略了這天原來是父親節,所有賭場酒店自助餐都做節日價,仲要Full booking,接咗亞仔都唔知可以去邊,心諗反正都貴了,不妨去間有質素既,就咁...我地walking in去了永利皇宮,亦如願吃了比較有質素的自助餐,雖然賣單二千大元,但適逢父親節,就豪下啦~

吃飽飽先送亞仔去同學家再戰,我地就放低亞囡在家兩個人到樓下公園散步消化消化,再折返接亞囡去酒店房玩牌耍樂到點半,再送亞囡返歸睡(本來都唔想行來行去,可她堅持,哥哥都唔留,好難堅持要佢留低)多得妹妹,我地在來來回回過程中見識了唔少賭場酒店的不一樣風光...如果有錢,真係可以足不出酒店,什麼也有,難怪咁吸引~



哈,結果,只有我同老公在酒店過,名副其實兩個人去開房~
P.S 哥哥話唔知幾點才做完報告,我叫佢記住帶瑣匙,也請亞嫲不要瑣門,亦不忘告訴他什麼時候回去也要留言。他說好...結果呢,3:30問搞好未?沒有回應,直到看完巴西久攻亦未能破網而被瑞士迫和時仍舊未收到任何訊息,心諗...還是算吧,畢竟哥哥已16歲,知道他身在何處,應該清楚自己在做什麼...其他事,交給他自行決定吧(後來知道他於早上七時半才抵家,比爸爸猜想的五時半還要...遲還是早呢??

哥哥人生的第一個通頂不回家日子,就是6.18端陽這天,問他可有沖涼才上床睡?得到的回應是“那還用說!”

巴黎人住後感:五星價錢,感受一般,如包早餐船票等優惠訂房可以,適逢假期單純房價已二千多元者,應該有別的更好選擇~



上一篇:寓言家

下一篇:換新床