2018-05-20 23:02:39彩霞仙子

這三個月

今日已經係我做左張太既第三個月多dd .
呢排都發生左好多事.
日日都好似好忙但又唔知自己忙左d 咩
其實都無乜點理d 野

屋企都叫做裝修好勒
床都送左去lu~即係話老公都會隨時返去訓
而我自己就仲未諗到個去向

返工個到,經過左呢幾個月好大壓力而又成日同老闆講想唔做但又想留之後
我比人炒左,但我自己當刻真係笑左出黎,
因為唔駛我做決定要離開呢個工作.
個心即時輕鬆左好多
然後6月開始應該會有新既工作
係兔仔協會到做店員
試左一日工,感覺都幾開心,可以對住d 兔仔

我地上個星期影左結婚相,雖然落住毛毛雨,但都總算順利同好彩唔係好熱
期待d 相

今日又比我發現左以前一個朋友仔原來佢今日結婚
鄧佢高興