2019-08-19 05:14:28happy forever

寶寶好委屈

由剛開始的無奈、生氣、到習慣、到想到復仇
這是一連串的情緒起伏加感受

我的檔案一次又一次被人亂改
整亂我既公式、改數值、改菜單價錢
當我知道改動的是我直屬Director及Assistant Director時(因只有他們在旁)
我便看清身邊人的真面目

我的文件一次又一次被人偷取
副總廚經常無理取鬧地走來亂駡我一通
例如他的秘書放假,沒有交代任何東西
卻把我駡個狗血淋頭,鬧我做咩唔知佢秘書既野
無講過既野死話自己講過,然後鬧你無記性
又例如,啲菜單佢叫我cut strawberry, send回去比佢睇,佢走來鬧你話做咩唔比佢睇,然後再改其他野

算啦,一堆垃圾,其實無需介意垃圾臭,因為垃圾本身就係臭,故我要遠離垃圾